Tæt på

Kvindebrøl & den idiotiske Peter Pan

comments 130

oliverslort

NU OOOORKER jeg simpelthen ikke at høre eller se mere om om Oliver Bjerrehus’s pinlige eskapader!!! Jeg siger det, som ALLE andre tænker. Og nej det er ikke kun fordi at Gunnvør er min veninde at jeg idag brøler og hvæser, men fordi at det er så himmelråbende latterligt at være vidne til en mand på 40 år, der opfører sig som en hjernedød 18 årig drenge røv.

Vandet kogte over for mig i dag, da jeg så hans nyeste video på eb.dk og seoghoer.dk. Og det er ikke længe siden at han liiige skulle udtale sig om sin ex. Se det lige og sæt jer ind i sagen inden i siger jeg hænger ham ud, for DET klare han helt fint selv!!! Jeg skriver kun om dette, fordi jeg hele tiden møder nye billeder og interviews med ham og at han selv gør sit liv til et offentligt cirkus. Jeg har en holdning til dette, ligesom jeg også får til mange andre “nyheder” på nettet. OG jeg nævner intet manden ikke har nævnt selv i det offentlige. Ligesom så mange andre ting jeg skriver om, så kalder jeg en spade for en spade;)

Manden brokker sig til pressen over at hans kæreste som er MOR til hans 2 vidunderlige piger er “hidsig og sur”……. Ja jeg må lige trække vejret MEGET MEGET DYBT. Kan det måske tænkes at hun er træt af at du knepper ALT, hvad der har et hul? At du tager stoffer non-stop?? At du på trods af at det er DIG, der opfører dig som en gigantisk virkelighedsfjern klaphat udtaler dig om hende i pressen som om at det er HENDE, der er ude på et sidespor?? Den ene dag tigger du hende om at tage dig tilbage og næste dag og iøvrigt aftenen før, står du med tungen nede i halsen på en du lige har mødt!!!

Du horer rundt med kvinder i flæng og slæber dem med på den røde løber. Men næææ i er ikke kærester. Jeg tænker bare….den dag jeg skulle hive en anden med på den røde løber, ville jeg nok vente med at gøre det til at det var noget seriøst og ikke mindst for at vise respekt over for faren til min børn og for at mine børn ikke skulle læse og se, hvordan jeg i en alder af 40 år STADIG ikke kan administrere mit liv!! Men ikke Oliver…. Nope that guy got class and style…NOT

Hvad pokker er der galt med dig Oliver!!!!! Grow the fuck up!!!! Ja det var nok meget charmerende med din vildskab i 20’erne, men nu…. nu opfører du dig bare som en taber. WOW tillykke….mistede du lige dit kørekort fordi du var høj på stoffer IGEN….det må da være skide godt for karrieren…den karriere kan da kun gå ned af bakke, sådan som du styrer (eller ikke styrer) det skib. Toppen af egoisme må være nået. Den møgforkælede lille Peter Pan som aldrig blev voksen. Og imens du gøgler rundt i dit Narko-Neverland, så forsvinder alle de vigtige detaljer og store chancer ud af dit liv.

Ja jeg kunne da sagtens bare være skide ligeglad og det er jeg i bund og grund også. Så hvorfor skriver jeg dette her. For at give Oliver en offentlig verbal rusketur og fortælle ham at vi ALLE SAMMEN kan se, hvad han er blevet til. Pressen er han i al fald ikke bange for skal vise hans opførsel. Han søler sig ind i omtale, som han sikkert ikke engang har opdaget er virkelig dårlig. Han griner bare og knalder den nærmest reality stjerne og forstår sleeeet ikke at nogen kan synes han er latterligt…han jo så charmerende…NEJ OLDE…det er det bare ikke mere!!!

Der er åbenbart ingen andre, der tør fortælle ham at han opfører sig som et fjols… for han er jo kendt… og uha man skal jo nødig komme i klemme, fordi man har en mening. Nå…men det her er så min mening…. Jeg håber ædermaneme at tåben snart kommer på rette spor, så hans børn ikke skal læse mere øjenpest om ham. Næste gang han fylder rundt, bliver han 50 år…..KÆFT hvor er det pinligt!!

130 Comments

  1. Kristina Lykke Larsen says on 26/01/2016

    ELSKER DETTE INDLÆG. LIGE MIDT I EKSAMENSLÆSNINGEN, KAN DET SIMPELTHEN IKKE BLIVE BEDRE.
    TAK, SÅ TAKNEMLIG FOR INDLÆGGET :)

  2. Sille says on 26/01/2016

    Ha ha ha jeg er ved at dø af grin!!! Så fik han lige en velfortjent højre. Jeg så lige den video med ham og Nikita på Se&Hør og undrede mig virkelig også over, hvordan at en 40 årig mand synes at det er en fed opførsel. Har han ikke en ret stor teenage søn?,der læser om de der ting. Det er mest synd for børnene. Jeg håber deres mødre kan beskytte dem lidt imod hans offentlige opførsel.

    • Anne says on 26/01/2016

      Kan ikke finde den video kun en med hende vedr hendes kjole. Nogen der har et link?
      Men ja…plat er han helt sikkert…ham om det

  3. Susanne says on 26/01/2016

    Enig – og især med denne sætning rammer du plet:
    Og imens du gøgler rundt i dit Narko-Neverland, så forsvinder alle de vigtige detaljer og store chancer ud af dit liv.

  4. mille says on 26/01/2016

    Man skal vel være to om at knalde og lave et barn… eller to… Det er jo ikke old news, at Oliver er Oliver og altid har og altid vil være Oliver? Så går den ikke begge veje? Kvinderne vil åbenbart ha’ ham, incl din veninde :-)

    • Sascha says on 26/01/2016

      Oliver har altid været Oliver, men måske er det på tide at Oliver blive voksen. Det handler ikke om, hvorvidt kvinderne vil have ham, men hvordan han behandler folk og opfører sig. Og mht. hans ex så er det da kun bravt at hun har forsøgt at få det til at fungerer, nu de har børn sammen. Hun havde vel også en forventning om at han blev voksen engang ligesom de fleste mennesker gør på et tidspunkt. Han opførsel bliver hele tiden dummere og han burde jo at få lidt hjælp, det kan alle se.

  5. Angelina says on 26/01/2016

    Det ER simpelthen vildt, du siger det højt, jeg tænker.. Ikke kun med lige det her indlæg, men også om dine tanker om moderskabet osv. Du har fuldstændig ret med ham Oliver. Læste artiklen om at han nu er sammen med hende Nikita, fred være med det, men som du skriver, forstår jeg slet slet slet ikke, at han kan tillade sig at udtale sig om hans mors børn.. Og skrive, at hun er sur og hidsig, fordi han er sådan som han er. Klart, at din veninde er frustreret. Det er fandme langt ude med ham Oliver:-/

  6. Christina says on 26/01/2016

    Givet vis et helt velfortjent spark i klokkespillet, som tydeligvis er givet i kærlighed til din veninde. Men husk på, at du er en del af mandens børns liv. Overvej, for deres skyld, hvordan du ytrer dig om deres far.

    • Sille says on 26/01/2016

      Her må jeg lige blande mig. Sarah Louise ytrer sin mening om noget som OLIVER selv ligger ud i offentligheden. Det er da ingen steder Sarah Louise der skal tænke sig om, men HAM der skal tage ansvar for sine handlinger. Det er da udelukkende HANS opførsel, der er skyld i al den negative omtale.

      • Christina says on 26/01/2016

        Sarah Louise må ytre sig alt det hun vil, og jeg forstå hende til fulde. Ville med garanti have det på samme måde, hvis det var min veninde, der blev behandlet sådan. Jeg kan bare ikke lade være med at tænke på, at hans børn en dag måske læser Sarah Louises indlæg og bliver kede af, at en nær ven af familien har ytret sig på dem måde om deres far.
        Han er en klaphat, at omtale sine børns mor på den måde. Det er grimt og tarveligt overfor hans familie, især hans børn.

        • Sarah Louise says on 26/01/2016

          OK….så google lige hans navn eller gå på eb.dk eller seoghoer.dk IDAG og se hans video fra igår…. Jeg tror næppe hans børn bliver kede af min verbale skæld ud kontra de ting han selv sørger for kommer i pressen.

          • Christina says on 26/01/2016

            Som jeg skriver, så forstår jeg til fulde dit udbrud. Men der er vel forskel på, hvad pressen skriver eller hvad han selv udtaler sig om, og hvad en nær ven eller familie vælger at skrive. Du er ikke herre over hans skrækkelige og pinlige opførsel – den må han selv stå på mål for. Hvis hans børn, gud forbyde det, nogensinde læser de mange skriverier om deres far, så kan det ikke udelukkes, at de bliver sårede. Og hvis én, som står dem nær, også bidrager til den hårde tone, gør det vel ikke sagen bedre.
            Jeg ville i hvert tilfælde være ked af, hvis mine børn skulle høre hårde ord om én af deres forældre fra venner eller familie – som skilsmissebarn ved jeg, hvor ondt det kan gøre.

            • Sarah Louise says on 26/01/2016

              Jeg hører dig, men at jeg giver manden en opsang offentlig som den ENESTE efter hundrede af artikler og videoer med ham der skejer ud og at jeg iøvrigt IKKE fortæller noget som han ikke selv har afsløret i pressen inden, synes jeg kun er godt. Ingen skælder pressen ud for at bringe billeder og grimme interviews med ham og han stiller glad op til ALT UANSET hvor pinligt det er, men fordi jeg siger på MIN egen blog at det er kørt af sporet, så er jeg den slemme….DET er jo helt skævt. INGEN tør sige noget til ham og jeg er sikker på at hvis hans børn læser med en dag, så forstår de forhåbentlig hvor det kommer fra og forhåbentlig er de enige.

  7. Christel says on 26/01/2016

    Jep, du har ret…han er en stor forvokset dreng, der sætter sig selv i dårligt lys hele tiden, det er det eneste han er god til…

  8. Jeanne says on 26/01/2016

    Ej undskyld – men er du selv et hak bedre her end ham? Det er da mindst lige så pinligt at du skriver en lang ligegyldig blogindlæg om ham. Er i så ikke lidt på samme barnlige niveau?

    Med hensyn til Gunnvør, så er det da virkelig naivt at tro han kan ændre sig. Hans mor er jo mindst lige så crazy som ham. Det måske lige så tragisk at hun vælger at gå tilbage til ham hele tiden. 😁

    Lad ham da om sit liv.

    Sarah absolut synes jeg du er fantastisk. Meeen er det ikke hormonerne der taler her?

      • Mel says on 31/01/2016

        Ja han er en kæmpe idiot. Men din veninde Gunvør har sgu selv valgt at få et BARN med ham, og så må hun altså også semi-acceptere alt det lort som følger med. Han har jo ALTID været sådan! Troede hun at fordi han blev ældre og fik en familie, så ville han bare blive verdens bedste person? Han har jo altid været helt pløk. Skide redningskvinder.. Støt ham i stedet, hjælp ham til at få psykologhjælp og evt. afvænning. Nytter vel ikke noget at gå ned på hans lorte niveau…

  9. Belinda says on 26/01/2016

    Du har sikkert 800% ret og jeg forstår din inderlige harme på din venindes vegne. Godt brølet. Tænker dog også, hvad nu hvis de finder sammen igen? Så sidder man der til hygge-parmiddag😳

    • Sarah Louise says on 26/01/2016

      haha par middag kommer ALDRIG til at ske. Veninder eller ej, så er det mit syn på hans karakter og det har det altid været og det ved hun. Jeg har bare ikke brølet op om det før. Jeg synes han er for meget og hvis han så gerne vil ses og høres så kommer der jo også en respons og det her er så min.

  10. Caroline says on 26/01/2016

    Åhhhhh, kæreste Sarah! Det er lige netop på grund af dette indlæg, at jeg bare knus elsker dig!!! Du har reddet min tak, tak tak tak! Vil nu gå og små fnise hele dagen! Du er så hudløst ærlig og gir’ ik en fuck for nogen ting!
    Yaaaaaaassss 😉 😉

  11. Signe says on 26/01/2016

    Hahaha godt skrevet! Nogen piger er altså også lidt for meget. De vil have opmærksomhed med deres kjoler og ældre mænd.. Ja de kan lide at skille sig ud. Og ja mænd bider nemt på krogen når der er ‘ungt’ kød på menuen.

    • Anders says on 28/01/2016

      Så det er i virkeligheden pigens nedringede kjole, som er skyld i at manden tager stoffer og skider på sin egen familie. Det kan man da kalde lidt af en ansvars-overførelsese.

  12. Han er jo åbenbart ikke helt rask, og trænger seriøst til professionel hjælp!
    Håber ikke han har lov til at være alene med sine børn! Med den ringe dømmekraft som han besidder, ville jeg som mor aldrig turde overlade mit barn til ham!

  13. Pernille says on 26/01/2016

    Du har så meget ret i dine udtalelser, men på børnenes vegne synes jeg ikke man som 3. person har ret til at tale grimt om andres mor eller far.
    Jeg ved selv hvor ondt det gør, når min far bliver omtalt som et grimt menneske med hans opførsel. Men jeg har meget været hård omkring mine omgivelser og sagt at de ikke har ret til at tale grimt om min far, det er jeg ene om at kunne gøre sammen med mine søskende.
    Hvad medierne så gør er deres sag.

    • Sarah Louise says on 26/01/2016

      Jeg er jo i princippet også et medie. Jeg forherliger bare ikke hans opførsel som mange andre. Jeg synes han er tåbelig. Og det er virkeligheden og min udtalelse afsløre næppe noget, som børnene ikke opdager helt selv. Børn er trods alt ikke så dumme. Og igen fjernes fokus og ansvar fra Oliver. Hvis manden ikke vil have folk skal sige eller skrive deres mening om ham, så skulle han måske tænke over sin opførsel.

      • Susanne L. says on 26/01/2016

        Jeg tror heller ikke at det bliver din artikel de bliver stødt over når de måske kommer til, at læse den om nogen år. Det bliver tværtimod artiklerne, interviews med ham, de udtalelser om deres mor osv. de vil blive stødt over, da det viser hvor lidt han tænker på dem og hvor meget han tænker på sig selv.
        Jeg tænker da også at hans teenagesøn er mere ked af artiklen såvel som de andre ting der er skrevet om ham, end dit blogopslag.

  14. Janni says on 26/01/2016

    I relevant opslag at lave? Det har intet med dit liv og din blog at gøre? Bare fordi du kan råbe op offentligt, er der jo ingen grund til det.

    • Sarah Louise says on 26/01/2016

      Alt hvad jeg skriver om på min blog tager udgangspunkt i mine følelser og oplevelser. Jeg har skrevet om mange ting i verden, som ikke præcis har relevans i mit liv, men derfor har det stadig vakt en følelse i mig…ligesom dette har. Og min blog er et medie og et værktøj, hvor jeg skriver om alt muligt, der påvirker mig udefra såvel som indefra. Jeg træder ikke ind i nogens liv her!! Jeg får det kastet i hovedet, hver gang jeg går eks. på eb.dk eller seoghoer eller andre steder og derfor har jeg en holdning. Det kan da ikke være så svært at forstå.

  15. Bolette says on 26/01/2016

    Oliver har jo tydeligvis stadig store problemer med stoffer og sikkert også alkohol. Men det har han jo ikke fra fremmede. Hans mor og stedfar har jo sagt offentligt, at de selv tager stoffer og der ikke er noget galt i det????
    Godt jeg ikke er i familie med dem. Håber ikke Olivers ældste børn kommer ud i det skidt også.
    Oliver har jo tydeligvis store problemer. Synd for hans børn.
    Han har altid været så vild med alt hvad dertil hører. Tror aldrig han ændrer sig. Tror altid han vil være misbruger. Desværre.

  16. Meyer says on 26/01/2016

    Det kunne jo også tænkes at børnene , læste sara Louises indlæg og bliver glad for at en voksen menneske har prøvet at råbe deres far op ( ud over deres mor som sikkert har råbt sig hæs ) , hvis ikke andet så kan de da se at det ikke er ok opførelse og selv nogen de kender godt , forsvar deres mor , overfor en far som er total umoden og taler dårligt om deres mor offligt, , ☺ synes det er ok at komme med et brøl for at forsvar veninde og børn.☺☺

  17. Bolette says on 26/01/2016

    Hende der Nikita, er det ikke hende, der skal forestille, at være en Konservativ politiker?
    Synes ikke en “politiker” skal gå i en stripperkjole. Hun kunne godt bruge en stylist.

    • Caroline says on 27/01/2016

      Hov hov, hvad kvinder tager på af tøj, bestemmer de vist selv. Det er så skidt når kvinder dømmer kvinder, pga deres tøjvalg.
      Man(hun) bliver jo ikke mindre dygtig til det man laver, fordi man kan lide en ROCKIN’ kavalergang. Søstersolidaritet hvor er du henne? …

      Strippere har forresten væsentligt mindre tøj på. Ofte noget pissedyrt lingeri. 😀

  18. mille says on 26/01/2016

    Det kunne også tænkes at han rent faktisk lever præcist det liv, han gerne vil leve, og giver en daddel for alle jere meninger?!

  19. Trine says on 26/01/2016

    Fint du skriver det vi alle tænker! Han er sgu ikke den skarpeste kniv i skuffen! Engang var han ret lækker, men nu ville jeg sige ulækker er mere dækkende

  20. Heidi Kjeldgaard says on 26/01/2016

    Jeg har så frygtelig ondt af hans eks kone,børnenes mor. Hun er da den eneste voksne i dén parodi. Jeg kan SLET ikke se det charmerende i hans opførsel, hverken nu eller for 20 år siden. Stoffer,knalderi ved siden af hører ganske enkelt ikke hjemme hos en normalt tænkende mand.

    Godt brølt,Sarah Louise. Håber sgu han falder med et brag,så han da for pokker kan vågne op, og begynde at tage ansvar

  21. Line says on 26/01/2016

    Han kan slå sig sammen med Frederik Fetterlein, sammen kan de lave en klub for fallerede, liderlige mænd over 40 år, som er rent til grin 😂😂

    • Lasse says on 28/01/2016

      tror de har det ok med unge piger der vaelter omkring foedderne paa dem, hvis man altsaa gider at rende rundt med 20 aarige i laengden.

  22. Sofie marland says on 26/01/2016

    Jeg er enig. Engang var han megalækker og lidt fræk. Nu er han bare pissepinlig. Og jeg kender ikke hans ekskæreste, og aner ikke engang hvem damen er.
    Jg synes bare, han er en taber. Og det er jo tit det der sker. Dem der var seje i folkeskolen/gymnasiet (og i hans tilfælde i 20’erne) bliver tit tabertyperne på stoffer og overførselsindkomst.
    Han har fandeme snart et voksent barn altså. Og han fortæller vidt og bredt om hvordan knægten har måtte hjælpe ham når han var væk på stoffer. Det er sgu da megalavt og pinligt? Stakkels barn med en så ansvarsløs far.

    men okay. Jeg synes også, at hans mor er rædsom og pinlig. Jeg kan lide hans stedfar..

  23. Lise Petersen says on 26/01/2016

    HOLD DA HELT OP HVOR ER JEG DOG ENIG MED DIG.
    Han er en latterlig dum dreng – gider slet ikke hverken se eller hoere ham – han er bare en IDIOT!!! Paa tide at blive voksen – har 3 boern – haaber ikke de bli’r lissaa umodne som ham – gider du lige dum dummere Bjerrehuuuuuuuus.

  24. Maria says on 26/01/2016

    Endelig en der tør skrive hvad mange af os andre tænker.

    Jeg har så ondt at Gunnvør. Det må være hårdt at se billeder osv i pressen. Samtidig at skulle videre og ikke mindst have to børn sammen. Hun har virkelig skulle finde sig i meget, hvor hun ofte er blevet fremstillet som the bad “guy”. Heldigvis virker hun som en stærk kvinde med ben i næsen.

  25. Henriette says on 26/01/2016

    SO TRUE!!!! Er helt enig. Er typen, der aldrig har syntes, han var lækker, men altid bare set ham som et komplet fjols – og ja, nu et gammelt fjols.

  26. Mette says on 26/01/2016

    Jeg har aldrig brudt mig om den forkælede drengerøv. Jeg forstår ikke, at han kan finde et hul at putte den i. Jeg bliver så træt, når jeg ser ham i diverse reklamer. Jeg bliver så træt, når han optræder i diverse programmer. Da han blev stemt hjem i Vild med Dans, kunne jeg kun sige, at sådan går det, når man behandler andre respektløst ved ikke at passe tiden og tror, man kan lægge al ansvar fra sig og køre den hjem på charmen. Jeg er sikker på, at Susanne Bjerrehus er sød og rar, men det virker lidt som om der mangler noget i opdragelsen. Hun elsker sikkert din søn grænseløst, men det må da også være tåkrummende pinligt… bare lidt?
    Desværre gør den verbale opsang nok hverken fra eller til. Når han stadig som 40-årig ikke er blevet voksen eller lærer noget som helst af de fejl, han tilsyneladende ikke selv kan se, han begår, bliver det nok aldrig anderledes. Jeg håber, at din veninde og moren til Olivers børn kommer videre og for good har lukket den dør. Hun kan klare opgaven som både mor og far bedre, end han kan klare at være far. Der var måske engang en grund til at tro, at man var den, der kunne få ham til at ændre kurs. Glem det. Det kommer ikke til at ske. (Vil jeg tro; jeg kender ham heldigvis ikke)
    Han bliver vel nok en charmetrold, når han i en alder af 50-60+ vælter rundt klædt som en teenager med hvidt sne under næsen og gramser på alt under 25 med en puls.
    Og nu er der vist ikke idé i at bruge mere krudt på det. Spild af tid.

  27. Lina says on 26/01/2016

    Han er efterhånden værre end Frederik Fetterlein hvilket siger lidt!🙈
    Det værste er Olivers mor, der altid forsvarer ham og endda taler grimt om Gunnvør, fordi hun skal acceptere ham som han er bla bla. Vorherre bevares. Han mangler tydeligvis noget opdragelse hjemmefra.

  28. sabrina says on 26/01/2016

    Hvad får dig til at tror at han rent faktisk læser din sviner? Og hvad får dig til at tro at han rent faktisk tager sig af din mening? Det er ærligt talt ret bemærkelsesværdigt at svineren kommer nu hvor han er ex med din veninde – måske er det karma fordi hun snød ham tilbage da han havde forelsket sig i en anden, med en ny graviditet!!! Lad dog manden være som han er og så glæde dig over at du er sammen med Michael.:-)

    • Freja says on 28/01/2016

      Hvordan i al verden SNYDER man en mand med graviditet?! Det tager vist to at have ubeskyttet sex, hvilket nok er en dårlig idé såfremt man er forelsket i en ny.

      Det er synd, at moderne kvinder, i stedet for at holde sammen, kan have så mærkværdig en holdning ti sine medsøstre. “Snød ham tilbage med en ny graviditet” er en absurd sætning!

  29. anne says on 26/01/2016

    Ha ha, du burde lave et ugentligt indlæg som dette – der er vist nogle flere ude i “reality verdenen”, som kunne trænge til en opsang;)

  30. Christina says on 26/01/2016

    TAK, fordi du skriver det, som ALLE tænker…
    Det er egentligt også lidt pinligt for de mange piger/kvinder, som han går og kysser på,
    at de tager det som et kompliment? Manden kysser immervæk med alt og alle, og de er bare en i rækken… Sku lidt små ulækkert efterhånden!

    • Pernille says on 26/01/2016

      EJ hold nu da!
      Hvis han var SÅ forelsket i en anden, hvorfor havde han så sex med hans eks?
      Det kan vi vel godt blive enige om, at det er, det der rent faktisk skal til før en graviditet forekommer?.
      Hvis det nu havde været din veninde, skal du ikke komme og sige du IKKE ville have gjort det samme som Sarah.
      Manden er en idiot – uanset hvad der er sket, imellem ham og hans eks.
      Det er børnene det er synd for!
      Han har mistet sit kørekort pga., stoffer! Helt ærligt.
      Jeg er sgu målløs!
      Han skulle fandme ikke have lov til, at omgås de børn.

  31. lea says on 26/01/2016

    Jeg synes han er en kæmpe klaphat. Har faktisk helt ondt af ham….. Synes han er pinlig. Det har jeg nu altid syntes.
    Synes det er så synd for især hans store søn. Tror han er typen der er så selvoptaget og optaget af sit udseende at han aldrig kommer til at arbejde på sit indre.

    • Anne says on 26/01/2016

      Men JA Sarah!! Spot on! Men er jo ikke noget nyt med hans opførsel. Fatter ikke hvad pigerne ser i ham, men dem og ham om det. Personligt er han indbegrebet af den slags mand der giver mig kvalme

  32. Ulla says on 26/01/2016

    Åh Sarah Louise det er så sandt som skrevet…han er og bliver en mega stor nar. Jeg kunne hellere ikke hel forstå,at din veninde gik tilbage til ham og fik endnu et barn med ham. Men det er heldigvis deres beslutning. Jeg håber,at din veninde og hendes piger har det godt. Det er trods alt dem som skal stå model til,at det her vivar.
    Husk at være for hende og pigerne i denne kommende tid og pas godt på dig selv.

  33. Camilla says on 26/01/2016

    Hahaha SÅ enig!!

    Stakkels børn og deres mor!

    Håber forresten hende Nikita snart er ude af politik (er hun overhovedet inde??!) Hende vil jeg nødig se tage vigtige beslutninger på vores allesammens vegne 😂 Shiiiit….

    • Lasse says on 28/01/2016

      Nikita er faktisk hamrende intelligent – men er lidt enig i at opmaerksomheden har steget hende lidt til hovedet og lidt soergeligt at se at hun kanaliserer det ned i sine bryster, en ting er dog sikkert det forhold vil ikke holde laenge intellektuelt, der er hun sgu lige lidt for skarp til ham.

  34. Emma Jensen says on 27/01/2016

    Fuldstændig enig – han er en gammel gris og han fortjener overhovedet ikke den kvinde han havde!
    Som jeg iøvrigt stødte kort ind mødte på i p.s bar for et par uger siden.
    Der stod hun og så søgende/lidt bedrøvet ud – kunne ikke la’ vær med at gå hen til hende (for at fortælle hende’ -hvor smuk jeg syntes at hun var) for det er hun, gudesmuk.

    Ønsker hende et lykkeligt liv i harmoni med hendes børn (langt væk fra ham tossen)

    Nu er det hendes tur til at finde en mand der kan tage sig lidt godt af hende og behandle hende godt – det fortjener hun…

  35. futti says on 27/01/2016

    Først og fremmest stakkels børn.
    Jeg synes det var himmelråbende synd for ungerne dengang der kørte den der serie i tv om ham og om deres forhold. Såååå Pinligt! Mit indtryk var at de var forfærdelige på hver deres måde. Tænk at udstille sit forhold. Dog lidt naivt at tro at en mand som ham bliver klogere. Han er opflasket med en anderledes mor og så har jeg ikke sagt for meget
    Desværre tror mange kvinder at de kan “redde” mænd, men han er jo håbløs. En umulig opgave for din veninde. Han er pinlig ligesom du siger. Bliver aldrig anderledes. Synd for hans børn at han er så dårligt et forbillede.
    Engang var han charmerende, nu er han bare gammel og pinlig. Jeg er begyndt at se ham fuldstændig på niveau med umodne reality deltagere, fx hende tøsen med buttplug i røven og kropsmaling. Det er det niveau vi er på.

  36. Nanna says on 27/01/2016

    Du har da sikkert ret i alt det du skriver, men derfor forstår jeg ikke at du skal udlevere din venindes børns far på den måde på din blog. Du bestemmer fuldstændig selv hvad du vil skrive og det er da også underholdende for os læsere at læse dit indlæg. Ville bare nødigt være de børn der skal læse det du har skrevet, om deres far. Og slet ikke når det kommer fra en nær ven af familien.
    Min far har selv svigtet mine søskende og jeg gennem vores barndom pga. alkohol, men derfor skulle ingen andre sige at han var en dårlig far. Det var kun os børn der havde ret til det. De har det helt sikkert ikke nemt i forvejen (heller ikke hans søn fra et tidligere forhold), men det hjælper da ikke nogen, og slet ikke børnene, at du skriver et sådan blogindlæg om ham. Synes der er lidt for meget Se & Hør over det dette indlæg :( Det er slet ikke for at svine sig til, da jeg ellers virkelig godt kan li’ din blog. Er også selv gravid, så følger gladelig med for tiden :) Det gør bare ondt helt ind i hjertet at der er 3 uskyldige børn der kommer til at kunne læse sådan et indlæg om deres far – og så fra en som er veninde til deres Mor.

    • Sarah Louise says on 27/01/2016

      Husk på at han SELV udstiller sig selv i pressen. Jeg afsløre altså intet her og har som mange andre en holdning. Hvis din far var alkoholiker i pressen, så ville der også komme reaktioner på det. Thats life

      • Nanna says on 27/01/2016

        Er da helt med på at han selv udstiller sig i pressen og virker som en kæmpe idiot. Men synes bare ikke at retfærdiggøre, at du som nær ven af familien skriver sådan som du gør i forhold til børnene og især hans ældste søn. Det er STOR forskel på hvad pressen skriver om ens far og hvad venner og familie skriver i pressen om ens far. Det er bare virkelig et ømt punkt for børn når deres forældre bliver kritiseret og nedgjort og i særdeleshed når det kommer fra folk man holder af. Det er noget helt andet når pressen og folk der ikke kender børnene gør det. Selvfølgelig har du en holdning og den skal du da også bare udtrykke. Kan bare ikke forstå at du ikke nøjes med at gøre det til din veninde (børnenes mor) og andre i din omgangskreds i stedet for at hele Danmark (inklusiv børnene) skal læse din holdning til Oliver.
        Er helt med på at børnene kommer til at læse en masse lort om deres far når de bliver ældre – det har han helt selv sørget for. Sådan er det når ens far er et offentlig ansigt. Det samme vil dine børn kunne om dig (dog primært positive ting :) ). Synes bare at den store forskel ligger i, at du rent faktisk kender børnene og deres Mor. Kan ikke forstå at du som Mor ikke kan se det….

        • Susanne L. says on 27/01/2016

          Sarah Louise forsvarer jo netop hans børn – Min far fik mig da han var 40 år gammel og han har elsket os rigtig meget, men han have meget svært ved, at acceptere at man ikke kunne være familiefar og samtidig tage på bar hver weekend og en gang imellem i hverdagene. Jeg ville ønske at hans side af familien havde forklaret ham nogle ting, og dermed forsvaret mig og mine søskende, og det er det som jeg ser Sarah Louise gør i dette tilfælde.

          • Nanna says on 27/01/2016

            Det kan jeg da også godt forstå at du ville ha’ ønsket og forstår også godt Sarah Louise. Hvis det var min veninde ville jeg sikkert ha’ det på samme måde, men bare ikke udtrykke min mening og følelser for hele Danmark, men i stedet for gøre det over for Oliver selv eller hans pårørende. Tænker ikke at du ville bryde dig om hvis din fars familie eller venner svinede ham til, så hele Danmark var tilskuere til det, men måske i stedet for henvendte sig direkte til ham. Sådan ville jeg i hvert fald selv ha’ det! Forældre kan være nogen kæmpe idioter og opfører sig tåbeligt (ligesom Oliver gør), men børn elsker deres forældre alligevel, Og når ens far er en stor klovn, så hjælper det ikke, at folk man holder af, påpeger det yderligere med hele Danmark som tilskuere!

        • Sarah Louise says on 27/01/2016

          Hvis moren havde bedt mig om at IKKE skrive som jeg gør, så havde jeg respekteret det. Men sådan forholder det sig ikke. Så kan du jo tænke lidt over den;)

  37. Marianne says on 27/01/2016

    Hvor har du dog bare ret i dine betragtninger, og han er da bare en spade, som ikke har og aldrig har haft en hjerne. Men karma skal nok indhente ham.
    Håber at din veninde ikke har flere varme følelser for den nar. Desværre er han far til deres fælles børn, som helt sikkert selv vil tage afstand fra hans livsførelse senere hen i livet.
    Er slet ikke i tvivl om, at du altid vil være der for hende, fordi du har den rette indstilling til det gode liv sammen med din skjønne familie.
    Godt brølt løvinde! Super indlæg som samtlige journalister burde notere sig.

  38. Jane says on 27/01/2016

    Skide godt skrevet Sarah – jeg kan kun sige, at hvis det var min søn, som opførte sig sådan – så ville jeg sgu tage fat i kraven på ham (eller et andet sted) og forklare ham hvordan man opfører sig. Men tror desværre, at det er for sent at opdrage en mand i hans alder.
    En ting er af par går fra hinanden, en anden ting er at sidde og se på ens ex’s opførsel på den røde løber – føj det er ækelt.

    Som sagt – godt råbt Sarah. Jeg elsker at læse dine indlæg når du er GAL :-))

  39. millem says on 27/01/2016

    Synes det er fornedrende og ikke mindst fordummnde at læse alle de her kommentarer. I skulle seriøst skamme jer! At ytre og kloge jer på Oliver Bjerrehus’ evner som far, at tale grimt om en anden kvinde blot fordi hun er nedringet. Siden hvornår har en kjole og størrelsen på et par bryster haft noget som helst med intelligens at gøre? Her må du simpelthen give mig ret, Sarah :-)

    Jeg kender ikke Oliver Bjerrehus eller Nikita Klæstrup og helst seriøst, jeg kunne ikke vær mere ligeglad. De kommer ikke mig ved! 99,9% af jer andre kender ikke Oliver Bjerrehus, kender ikke hans ex(er), hans børn eller hans familie. Tal da ordentligt ordentligt og pas jer selv. Det her er jo værre end Nationen på EB, og det siger virkelig ikke så lidt. FØJ!

    • Jannie says on 27/01/2016

      Enig :)

      Syntes han har udstillet sig selv som en drengerøv, så længe jeg husker tilbage, og alligevel var der kvinder der hoppede på og gjorde ham til far. Så at sætte børn i verden med en der måske/måske ikke egner sig, har alkohol eller stofmisbrug/problemer er for mig mere uansvarligt end at være den udsatte (i dette tilfælde Oliver) som gør dn kvinde gravid.

      Har manden et problem, så skal han jo hjælpes og ikke udstilles mere. Nærmer beskyttes fra sig selv.
      Det er tydeligt at dine følelser er præget af dit forhold til din veninde – hvilket er heeeeelt forståeligt. Men netop af den grund burde du måske holde din holdning privat om netop ham og de problemer han har.
      Syntes lidt der bliver sparket til en der lægger ned.

      Din veninde kendte ham (må man gå ud fra) og fik altså børn med ham. Hvis han er så fjern i sin egen Coke-verden, burde hun så ikke ha vidst bedre end at få ikke kun et – men to børn med ham? Hun har forhåbentlig ikke være helt væk og ude af stand til at tænke klart?

  40. Cristina says on 27/01/2016

    Enig ..

    Os fra sidelinjen har måske set det lidt anderledes netop som du skriver,, hun har virket sur og tør, men jaaa I wOnter why !!!!! :)

    FEDT indlæg – vigtigt !!!!

  41. Pia says on 27/01/2016

    Sarah…. Hvor er du skøn.
    Jeg synes også at Oliver er et fjols, på alle planer.
    Min mand har været dørmand på en bar hvor Oliver ofte kom, mens han og Gunvor var sammen.
    Det generede ikke Oliver at smutte på toilettet med flere piger, selvom han var sammen med Gunvor.
    Men det aller værste var næsten at høre, at de unge tøser (fandme) stod i kø udenfor toiletdøren for at få et stykke af Oliver….

    Man-ho, hvis du spørger mig.

  42. Godt skrevet.

    Tror ikke manden tænker over, hans udseende er forgængeligt. Og med stoffer og sprut går det hurtigt ned ad bakke.

    Personligt tror jeg der ligger noget dybere bag herrens druk, og stofmisbrug. Ligeledes med hans udskejelser mht til kvinder

    Et flot udseende kan let blive “kvalt” af en ucharmerende personlighed

    Håber han vågner op!

  43. Gitte says on 28/01/2016

    Jeg var så flad af grin da jeg læste dit indlæg, åh hvor har du ret. Manden er jo topegoist og fuldstændig køligkaj omkring sin adfærd. Det er så fedt du lige giver ham en skriftlig kraftig kindhest og en mavepumpe…. respekt :-)

  44. Rethe says on 28/01/2016

    ‘Spændende’ indlæg.

    Jeg tror, det hele starter med at hans mor aldrig har opdraget på ham og sat grænser for ham – og mener, at han er guds gave til os alle – ærgerligt nok. Jeg tror simpelthen aldrig at der er nogen som har sat ham stolen for døren.

    Den mand har opført sig ynkeligt i mange år og som tiden går bliver hans opførsel bare mere og mere patetisk. Men det mest ærgerlige er, at hans børn skal være vidne til hans udskejelser. Specielt hans søn – man må da håbe, at han stopper sit teenage-show inden hans døtre bliver gamle nok til at læse om ham på nettet.. men jeg tvivler.

    Han er da virkelig et ’super’ eksempel på dårlig opdragelse.

  45. John W Hansen says on 28/01/2016

    Hej Sarah.

    Hvor var det bare SÅ mega godt at læse dine kommentarer om den klaphat til Oliver både på EB og her. Manden er jo total gal i roen, måske han er i overgangs alderen og er ved at blive desperat? Who Knows? 40 år? Måske fordi at han ikke helt kan styre at han er en “kendt” person og dermed vil have opmærksomhed? Jeg er ikke selv kendt og tak for det selvom jeg nu er 53 og solo.

    Men du ramte sq lige plet der og du har så evig ret. Jeg selv INTET overskud el. tid til folk som bruger narkotiske stoffer heller for – de må jo jo være dumme som et bræt når de ikke kan overskue hvor dumt det er at bruge stoffer.

    Om jeg selv fatter hvad kvinder ser i den koldbøtte, fatter jeg bare heller intet af, de må jo være lig ham – dumme som kyllinger måske?

    Men tusinde tak for dine sjove kommentarer endnu engang, de fik sq seriøst et stort smil frem på mine læber. 😀

  46. Mette says on 28/01/2016

    Fedt der er en der siger det højt!!!!!
    Han er en kæmpe taber! Virkelig dårligt forbillede for sine børn.
    Pinlig og totalt frastødende.
    Mon han har 40 års krise eller bare er uintelligent?
    Og hans date virker da heller ikke til at være den startede kniv i skuffen.
    Nogen der sagde OPMÆRKSOMHEDS KRÆVENDE OG STARFUCKER!

    Fatter ikke Mascha har taget hende ind. Hun rykket da standarden betydeligt med. Det eneste hun har at byde på er patter og røv. Der er intet interesant ved hende.
    Men umiddelbart passer hende og Oliver da ret godt sammen. Totalt blanke begge to!

    Håber bare at moren til hans børn, som forøvrigt er så naturlig smuk som jeg aldrig har set noget lignende, lader være med at byde sig selv og børnene at skal leve så turbulent mere.
    Hvis ikke hun vil være med til at skade sine børn må hun træde i karakter og sige stop også finde sig en voksen ordenlig mand der kan være noget for hende og børnene som det kæmpe skvat åbenbart ikke formår.

    Kh mor til 3 drenge og med den dejligste mand på 40 som er verdens bedste far!!!

  47. Lasse says on 28/01/2016

    Mon ikke noget af harmen i dette indlaeg skyldes at han render rundt med en 21 aarig pige som faar lidt for meget opmaerksomhed pga hendes bryster ?

    99% af jer ville sgu nok ryge i kassen med ham hvis i havde muligheden.

      • Lasse says on 28/01/2016

        ha ha ok godt ord igen :)

        Har bare set saamange piger/kvinder blive instant bimbo hvis man har moedt ham i byen, medgiver at han er en flot mand, men hold fast hvor der er mange kvinder der mister hjernen paa den konto. Ham, fetterlein – eller random gammel mand med penge i kbh vaelter jo rundt i damer som aabenbart ikke har de stoerste krav udover udseende eller pengepungen.

        Ellers synes jeg udfra boernenes perspektiv du har en vigtig pointe og et fornuftigt opraab til ham i dit indlaeg her som jeg haaber han egentlig lytter lidt efter, paent ligeglad med at han vaelter rundt med unge piger hvis det er det han vil, men det med narko og alkohol var maaske lidt tide at faa styr paa.

    • Rethe says on 28/01/2016

      ha ha ha.. du har ikke meget forstand på kvinder, når du kan komme med den udtaelser.. de fleste kvinder lægger vægt på mænd med intelligens, humor og sunde holdninger.. jeg tror ikke lige at Oliver er i den liga.. langt fra..

      • John W Hansen says on 28/01/2016

        Ja altså – eet eller andet “forkert” må der da være sket oppe i roen på den stødder når han kan hoppe på en 21 årig? Kan da godt være at hende dimsen Nikita i nogle’s øjne ser godt ud, men der er da langt fra noget “indeni” roen på hende heller da!

        Men man kan jo kun håbe på, at “knægten” bliver voksen een dag.

        • Lasse says on 28/01/2016

          Det mest groteske er, at der faktisk ER noget inde i roen paa netop hende, hun er faktisk temmelig intelligent, men det gik nedaf bakke da hun fandt udaf hun havde bryster aabenbart – det er lidt soergeligt.

  48. sga says on 28/01/2016

    Det ligger slet ikke til mig at kommentere på diverse blogs.
    Men mht. Olivier Bjerrehuus, der “beskyldes” for at hore rundt, er der vel kun een ting at sige/skrive:

    Normalt falder æblet ikke langt fra stammen.

    Det – “æblet” – er heller ikke faldet langt fra stammen. I denne sammenhæng :-)

  49. Camilla says on 28/01/2016

    Oliver og Frederik Fetterlein er desværre beviser på at ydre skønhed falmer når den ikke er kombineret med voksent sind.

  50. Jens says on 28/01/2016

    Hold da kæft hvor mange her sidder og brokker sig over hækken, hvor den anden lever livet i pool´en, imens han puler på livet løs…
    Det kan godt være at Oliver er et narhovedet (det er han garanteret), men han lever så sit liv og er sq ikke den atypiske røv kedelige idiot som totalt bliver som alle andre vil ha en..
    Det er problemet med samfundet, at om en ikke følger strømmen, pisser op i vinden (det gør Oliver garanteret også) og brokker sig om andre til medierne, som alle de kedelige dødelige gnasker råt, så er han røvhullet…
    Nej, det som er galt med verdenen er, at det er alt for mange rødsokker og røvkedelige stereotyper som straks smider et label i hovedet på alle som ikke er ligsom dem… UGH

    • Rethe says on 28/01/2016

      Det er interessant, så du mener at Oliver går imod strømmen.. jeg mener nu, at han er et meget kedeligt tilfælde af en BØV.. en BørneVoksen… og de er ret forudsigelige.. at gå imod strømmen er nok mere rettet imod mennesker som tænker anderledes og gør noget ved det og som har intelligens til det.

  51. Simon says on 28/01/2016

    Normalt gider jeg ikke læse de her blogs, men det her var for godt til ikke at blive nærlæst, jeg grinte højt endda. Der er ikke noget mere ynkeligt end en mand der nægter at vokse op og tage ansvar for sit liv, at leve et permanent bachelor liv, når man har 2 børn man skal være rollemodel for.

    Jeg håber hun er en god mor, for med en far der knalder alt (snart de piger på deres alder også), og tager kokain, og lever med fest og farver, så kan man da kun frygte for deres fremtid.

  52. Mille says on 28/01/2016

    Hvad jeg kan forstå er hans diller ikke så stor, så det forklarer måske en del af hans opførsel? 😀 Hvad man ikke har i bukserne..

  53. Allan S. says on 28/01/2016

    Flot indspark Sarah Louise,

    Er man en prins om natten, skal man være konge om dagen. Eller man ligger som man har redt.

    Lad os håbe at OB læser din blog, får røde øre og begynder at tage sig sammen.

  54. Tina says on 28/01/2016

    Jeg er enig med Sarah Louise, der er jo absolut intet nyt i hendes indlæg, som vi ikke vidste. Oliver er et stort, åndssvagt, selvoptaget barn og tænk, at Gunvor har kunne holde ham ud så længe. I dont get it, men det må være pga. børnene.

    Og ja, Fetterlein og Oliver er af samme skuffe. Typen vi andre griner lidt af i smug, lidt ligesom De Unge Mødre…

    Og Nikita, hun har jo tidligere udtalt, at det var den lollandske drøm at blive undertøjsmodel for M! Hun knalder vel også bare ældre fraskilte tv-personligheder for af forlænge hendes 15-minutters berømmelse?

  55. Lasse Skyum says on 28/01/2016

    Det er første og sikkert sidste gang jeg skriver noget af denne type.
    Kender dig ikke og det sker næppe heller.
    Til gengæld er jeg alt for ofte stødt på Oliver B.
    Jeg synes det er superfint, du langer ud efter dette forkælede narkovrag.
    Han bliver ældre, som alle andre og måden han lever sit liv vil snart sætte sine alvorlige spor på ham.
    Han er på vej et sted og det er NED. Han kan tage turen med min navnebror Porno-Lasse. Drikker alt for meget og er i følge ham selv impotent.

    Tak endnu engang for dit indspark. Håber du og din familie må få et godt liv.

  56. Linda J says on 30/01/2016

    Mon ikke også han længe har været ude i et narkoforbrug, der kræver professionel hjælp? så fra den vinkel bør man måske anskue OB’s barnlige og pinlige opførsel. En stangstiv alkoholiker er nok heller ikke særlig voksen i sin opførsel, her er de fleste vel egentlig enige om, at det kræver indgriben fra omgivelserne og familie, sådan at vedkommende kan komme på ret køl med sit liv via som f.eks et Minnesota program. Der er vel egentlig ikke nogen som bare affærdiger en alkoholiker som barnlig og forkælet, men et menneske som behøver hjælp til at komme ud på den anden side. Dermed ikke sagt at jeg ikke også syntes hans opførsel uværdig og han er en særdeles dårlig rollemodel for sine børn, men igen det er alkoholikere jo også.

  57. Karen says on 31/01/2016

    Sarah Louise, kender dig ikke meget, men hvor fedt at læse om en kvinde, der har nosser til at skrive om dette!!! Flot du forsvarer veninden og samtidig flot du gør Oliver en tjeneste. Han er nok godt nok…..inderst inde, men meget umoden og fortabt. Det er faktisk trist. Jeg håber på, at han læser dette og vågner. samtidig er det trist at se hans mor, der er lige så slem……hun har altid været halv ligeglad med ham…..

  58. Signe says on 02/02/2016

    Skønne Sarah Louise
    Det er fantastisk at læse et indlæg der gør op med den stiltiende accept, som lader til at gennemsyre diverse medier, nemlig at “boys will be boys” uanset alder. Jeg går ind for at man som udgangspunkt forsøger, at være et tolerant menneske og udviser næstekærlighed. Når det så er sagt, så mener jeg det er mindst lige så vigtigt man husker at være noget for sig selv først, for før kan man ikke være noget for andre.
    Oliver er et produkt at de mennesker der har præget hans opvækst; det er vi alle. Det undskylder på ingen måde hans handlinger… Tværtimod! Jeg har svært ved at gennemskue om han får den hjælp, som jeg formoder han godt kunne bruge. For hans børns skyld håber jeg at han får hjælpen på et tidspunkt.
    Al mulig respekt til Gunnvør. Håber det bedste for hende og børnene.

  59. Camilla says on 04/02/2016

    Hahaha du har netop beskrevet alt hvad jeg tænkte da jeg læste om ham og hende der til reality Awards 🙈 Han er jo helttil grin! And so is she BTW (jeg ville sgu ik røre ham med en ildtang)

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *