Mode ræs

Min krop dag 29

Jeg har haft hele 2 dage uden træning i denne uge, så har straffet mig selv med hård biceps og ryg træning igår aftes og så træning her kl 06 morgen i vores eget lille trænings rum, imens Albert sov. Jeg kan mærke, at der nu er ved at ske noget med fedt procenten og det føles såååå lækkert!!!:) det er utroligt, hvor meget glæde det giver, når man kan se en ændring:)

20130202-070056.jpg

20130202-070105.jpg

20130202-070116.jpg

20130202-070126.jpg

20130202-070134.jpg

20130202-094324.jpg

17 kommentarer

  • Allis

    Hold nu op, der er godt nok sket noget her det sidste stykke tid. Man kan sagtens se fedt % er meget lavere, maven er jo nærmest helt flad igen!! Super godt gået 🙂 Er også mega interesseret i at høre om hvad du spiser, kosttilskud og det hele, og se dit træningsprogram? Tak for en super blog…

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • sarahlouise

      Ja men har jo efterhånden skrevet det mange gange og kan ikke skrive hele min kost og trænings plan ved hvert indlæg, så i søde piger må bare følge med lidt oftere:)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sophie

    Virkelig flot mave!
    Jeg kunne også godt tænke mig at hører hvordan dit træningsprogram er??
    Hvordan træner du maven? :-)))

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Seb

    Det er topmotiverende at se hvordan du har ændret din krop på så kort tid! Jeg er imponeret og ønsker at gøre det samme – altså at træne, ikke stille op i konkurrence 😉

    Følger troligt med her på din blog og som mor til to er jeg interesseret i både Albert delen og mode delen 🙂 God kombination.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Fie

    Kunne du ikke skrive, hvad du spiser, hvilke kosttilskud du evt tager osv osv. træner selv ret intensivt fortiden, men kunne være fedt lige at høre, hvad og hvor meget du fx spiser til morgen, middag og aften – og hvad du spiser til mellem måltiderne.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Camilla

    Sådan Sarah hvor er du sej! Hvor ofte træner du, hvor lang tid samt er det kun styrketræning eller også konditionstræning?
    Derudover vil jeg høre om du vejer din mad af og tæller kalorier?

    Glæder mig til at se din forvandling!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Du er så PISSE SEJ! Godt gået! 😀

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Louise

    Hvor er dit kejsersnitsar? Du ser super godt ud!

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • NS

    Hej Sarah.
    Jeg efterlyser også et træningsprogram 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Emma

    Synes simpelthen det er så godt gået Sarah! Du inspirerer mig helt vildt :))

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • pernille

    Hvor er det sejt gået! Sikke en selvdisciplin det må kræve..;)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Efter konkurrencen stopper du så med at træne så intens eller fortsætter du det stramme træningsprogram? 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • sarahlouise

      trapper ned til et par gange om ugen eller når det passer. Dette her tager alt for meget af min tid:)

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Stoooooor forskel.
    Klø på, for ingen tvivl om det virker.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Charlotte

    Wup wup det ser rigtig godt ud, det går da hurtigt fremad 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Wow, der er sket meget. Måske du kunne lægge en sammenligning op én gang om måneden, så man kan følge udviklingen på billeder ved siden af hinanden. Og det er altså virkelig flot.
    Her gik jeg så og troede jeg var tidligt oppe kl. 7 i dag 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Rebecca

    Hold da op en forskel! Super flot! Også på så kort tid! Kunne du evt lokkes til at ligge dit træningsprogram ud? 🙂
    Knus en fast læser..

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Mode ræs