Mor var et hit

Kost, træning & plastik operationer

img_8476

Jeg var imorges oppe og træne lige efter at ungerne var afleveret. Det var en ret fantastisk følelse at træne og træne i mit eget tempo. Jeg har store ambitioner om at få trænet hver dag fra mandag til fredag. Jeg træner ben, numse og mave 3 gange om ugen i forskellige variationer. Arme træner jeg 2 gange om ugen og de dage træner jeg også cardio. Jeg træner ikke for meget cardio, da jeg ellers taber mig. Jeg træner bare lige for at få pulsen op, for at styrke mit hjerte og kondition. I princippet vil jeg gerne tage på, men de rigtige steder og muskler istedet for fedt og derfor skal jeg indtage nok protein. Mit maveskind er meget løs og flabrer ud over mine bukser, når jeg sidder ned og det er jeg ret ked af. Jeg håber at jeg kan træne det stramt igen og ellers overvejer jeg at få det opereret. Ja jeg kunne da sagtens leve med skind, der falder ud over bukserne, men jeg ville ikke have det godt med det og jeg ville absolut ikke have lyst til at sidde ned i en bikini, så hellere for skidtet fixet og være tilfreds.

Min morgenmad består enten af cornflakes med skummetmælk (uden sukker) eller skyr med grov rugbrød i eller banan i. Og lige efter træningen drikker jeg en protein shake og jeg har altid en protein bar i tasken, hvis sulten melder sig og så spiser jeg 3 hovedmåltider (som dem på billederne herunder) og så snacker jeg mindst 3 gange om dagen og det kan være cherrytomater, en banan eller eks. små kyllinge frikadeller som jeg laver en stor portion af og små-spiser over et par dage (dem elsker ungerne også). Jeg sørger for aldrig at blive voldsomt sulten, for så kommer jeg til at spise noget usundt. Jeg spiser kun kulhydrater før kl. 12, da jeg har brug for energien til resten af dagen og fra 12 til sengetid spiser jeg kun proteiner og grønsager.

Planen er at stå lidt strammere til den forestående ferie og så vil jeg gerne stå helt skarpt og stærkt til kommende sommer.

img_8485 img_8486

5 kommentarer

  • Kiki

    Efter 3 graviditeter, kan det sikkert ikke undgås med lidt løst maveskind. Man kan dog ikke se det på billedet 😉
    Hvis du overvejer operation, kan jeg varmt anbefale Plastikkirurgisk speciallægeklinik: http://www.plasticsurgeon.dk/kosmetisk-operation/brystloeft.aspx
    Dem brugte jeg selv da jeg fik et brystløft, og de er super professionelle og meget informative omkring både resultater og konsekvenser.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Emma Jakobsen

    Det er sikkert total kliché, men har du læst Anne bechs bog “bikini bootcamp”. Den kan anbefales 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Du er da vildt sund! Kender godt det med maveskindet og forstår dig, hvis du får det fixet;-)

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Hanne

    Der findes også kulhydrater i grøntsager. Dog er mængden af kulhydrater varierende alt efter hvilken grøntsag, der er tale om.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • trine

    Er billedet af dig fra i dag?Flot hår og flot krop 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Mor var et hit