Hvad sker der med mig

Rema 1000// venner igen

Jeg blev jo forleden meget utilfreds med Rema 1000, over de rådne pølser, jeg havde fået med hjem og som gjorde Albert syg. Men de overraskede mig ved, at bede mig om at komme forbi til en dialog. Jeg tog derind og mødtes med chefen og vi havde en snak om, hvad der var sket. Han påtog sig det fulde ansvar for, at min søn var blevet syg og beklagede mange gange. Han var meget ydmyg og ked af, hvad der var sket. Jeg var overrasket over, den gode og professionelle måde, han håndterede situationen på. Jeg har desværre oplevet ligegyldighed før hen fra fra andre personer og lignende situationer, så det er dejligt at møde en, der tager sit job og ansvar seriøst. Jeg var meget tilfreds med vores samtale. Forhåbentlig kan indlæg som mine, være med til at holde super markeder på dupperne i forhold til dårlige vare.

Selvom jeg sagde nej tak, insisterede han på, at jeg skulle tage imod en monster lækker kurv, som hans søde kone havde pakket til mig. Albert gik helt bananas i kurven da jeg kom hjem. Ja ikke indholdet, men selve kurven. Den kunne man jo både lege bil, tog og flyver i;)

IMG_4538 IMG_4541 IMG_4543

17 kommentarer

  • Birte

    Nej hold nu op Sarah tuder sku ikke , hun siger og gør bare det en hver burde gøre . Vi har en super rema men der har også været et par uheld og fået en god behandling selv om vi ikke er kendte .

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • jannie

    Så huskede han vel, at pakke en snickers til dig eller to? 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Gia

    Sådan Dan !!! Det er af gode grunde vi (og flere jeg kender) er fastekunder hos ham 😉
    Synes dog stadig ikke “godt om” at udstille en købmand hvor han kan miste kunder pga evt fejl fra leverandør 🙁 Dette er HANS butik, mister han kunder – går det ud over HAM (og ikke en butikkæde) og han har ligesom dig, mig og de fleste en familie han skal forsørge :-/
    Selvfølgelig skal han tage ansvaret og det kan jeg også se han har gjort (y)

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • sarahlouise

      En købmand skal vælge sine leverandører med omhu og efter min søn var så syg, så vil jeg skide på, hvad nogen synes om, at jeg råbte vagt i gevær. Det var heller ikke kæden, der var problemet, men DEN butik! og stop dog tuderiet!! Man tager ansvar for hvad man sælger. DET ER LOVEN!! Jeg ville gøre det igen.

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Sisse

      Det er da dig der tuder kære Sarah Louise 😉

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Trine

      Forstår ikke du ikke kan kommunikere på et pænt niveau Sarah. Gia skriver pænt og ytrer blot sin mening. Du derimod kan kun klare dig med spydige ord… Det mister du respekt ved, og det er blot min mening, så nu får jeg nok også tur af dig

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • sarahlouise

      Det er vel som man analysere det.

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sarah K

    Jeg har to gange før gået en kurv fyldt med godter fra Rema1000, hvis der har været noget i vejen med deres fødevare, som har været skyld i sygdom (det er desværre sket to gange)
    Og jeg gik altså bare ned og klagede, og jeg er altså en helt almindelig person 😀 Så jeg tror det kommer meget an på hvilken Rema1000 det er.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • steffie

    Synes det var flot gjort af ham 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Helle

    Godt det endte godt.. altid dejligt med lidt lækkerier. nemt legetøj til Albert. Han er så sød

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Belinda

    I vores lokale Rema får man altid supergod service, uanset hvem man er vil jeg tro. Godt den chef var ansvarlig og I kan handle der igen.
    Selvom det var en styg oplevelse for jet, så kan der jo altså ske fejl – det vigtige er, at nogen tager ansvar for fejlen og handler derefter

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sisse

    Han var da nødt til at gøre noget, efter at være blevet hængt ud på den måde her på bloggen 😉

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Lise

    Det var da sødt af dem, desværre havde almindelige kunder som ikke er kendte nok ikke modtaget sammen behandling, men dejligt for jer 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • sarahlouise

      men det er jo fedt, at jeg så kan være med til at gøre en forskel:)

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Kristina

      ja sgu, du gør det godt og 1000 tak.. (rema 1000 smil) elsker din blog.. tjekker min mail først og sååå kommer din blog giver altid et stort smil.. tak for og den .. #it makes me happy!!! 😉 ps.. din blog omkring juleaften.. så dejligt at læse, fik et smil.. hvor alt var sort.. TAK Sarah

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • God stil af chefen der:)

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Hvad sker der med mig